Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Kind+Jugend...όλοι εκεί!



Πριν ένα μήνα και λίγο περισσότερο, η mobo επισκέφθηκε την σημαντικότερη εμπορική έκθεση για το παιδί στην Ευρώπη, την Kind+Jugend στην Κολωνία. Κι ενώ θέλαμε εδώ και μέρες να ετοιμάσουμε αυτό το post για να "ταξιδέψουμε" και εσάς σε αυτήν, οι εξελίξεις μας προσπερνούσαν και η διάθεσή μας για ανάπτυξη υπερίσχυε αυτής για γράψιμο. Σήμερα όμως βρήκαμε το χρόνο - και την έμπνευση - και στις επόμενες γραμμές μπορείτε να πάρετε μια γεύση, από την αγορά στην οποία η mobo κινείται, ζει και επιλέγει με πάθος τα πλέον κατάλληλα προϊόντα για τη νέα γενιά!


Κατ'αρχάς να πούμε πως σύμφωνα με στοιχεία των διοργανωτών την 100.000τ.μ. έκθεση επισκέφθηκαν 21,000 άτομα από 103 χώρες, ενώ τίμησαν με την παρουσία τους 938 εκθέτες από 46 χώρες. Αναμέσα τους εταιρείες με πολλά, υποσχόμενα προϊόντα, με τις οποίες η mobo ήρθε σε επαφή και θα έχει πολλά νέα να πει στο άμεσο μέλλον.

Όπως για παράδειγμα, η mima, ένα μοναδικό brand που επιτρέπει στον αγοραστή να δημιουργήσει το καρότσι που ταιριάζει στην αισθητική του... 
η Elodie Details με βρεφικά είδη απίστευτης κομψότητας...












...η EasyWalker, σίγουρα για εμάς η επόμενη εταιρεία -leader στην κατηγορία all terrain καρότσι με τα μοντέλο duo (για δίδυμα) και june... 

...και πολλές, πολλές άλλες.







Εκεί ήταν βέβαια και όλες οι αγαπημένες μας εταιρείες-συνεργάτες σε εντυπωσιακά μέσα στην απλότητά τους περίπτερα και με πολλά, νέα προϊόντα που σε λίγο καιρό θα μπορείτε να κρατήσετε στα χέρια σας!

... η πολυαγαπημένη σας BabyBjorn με όλες τις κλασικές αξίες, αλλά και νέα συναρπαστικά που σύντομα θα μοιραστούμε μαζί σας.
Η Laessig με πολλούς, νέους κωδικούς ...















Η Playshoes με εντυπωσιακά σχέδια και χρώματα!







Εκεί φυσικά και η Kidsmill με την οποία mobo ξεκίνησε συνεργασία πολύ πρόσφατα και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτό!
















Η επίσκεψη αυτή όμως ήταν κάτι παραπάνω από μια ευκαιρία για νέες γνωριμίες και δημόσιες σχέσεις, μας επιβεβαίωσε την εικόνα που έχουμε για την αγορά αλλά και για την ορθότητα της στρατηγικής που ακολουθούμε ως εταιρεία από την πρώτη μέρα. Κατέστησε σαφές πως όλο και περισσότερο ο καταναλωτής θα ψάχνει να βρει ποιοτικά, value for money προϊόντα, άρα και πως η mobo είναι σε πολύ καλό δρόμο με την επιλογή κορυφαίων brands με ποιότητα και design και σε τιμές που μπορεί κάποιος να τα βρει σε όλη την Ευρώπη. Στρατηγική που δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε...με πάθος!

1 σχόλιο:

  1. Περιμένω πως και πως τα νέα σχέδια της Laessing. Πότε περιπου θα τα δούμε στο site;

    ΑπάντησηΔιαγραφή